Men's Shoes | Swimsuit & Accessories Online
Hem >  Leverans

Leverans

p> SHIPPING FAQ
1. Vad är fraktförsäkringen?
Fraktförsäkringen internationell expressleverans för ditt skydd och ökad säkerhet för produkten. Du kommer inte att debiteras omdirigera paketet omedelbart om rapporten går förlorad eller skadad.

2. När min order skickades?
1. Få = arbetstid + frakt

Lösning: vanligtvis 1-3 dagar

Innan du beställer, måste vi förbereda dina produkter, vi testa kontrollen och kvaliteten på de noggrant förpackade objekten. Han behöver dina varor frakt är tiden att förbereda separat leverans. Jag hoppas att du förstår.

5-15 arbetsdagar efter inköpsfartyg flesta beställningar. Varaktigheten kan variera beroende på produkttyper. Unshipped order på helger eller på helgdagar.

3. Var är min orderbekräftelse?
Innan din beställning skickas kommer du att få ett e-postadress för bekräftelse på ditt inköp. Om du av någon anledning inte får ett e-postmeddelande, kolla din skräppostmapp och lägg till vårt e-postmeddelande, avsändarlistan. Om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst när som helst.

4. Måste jag betala avgifter och skatter är internationella?
Inga extra kostnader är alltid kunder. Men mottagaren kommer att vara fullt ansvarig om en avgift. Din beställning kan vara föremål för importavgifter och skatter som gäller när varorna anländer till ditt land. Detta är bara en allmän regel, du borde kontakta ditt tullspecifika belopp och procentandel. Vi kan inte kontrollera, vi är inte ansvariga för kostnaderna för kostnad / skatt. Du är ansvarig för att betala extra avgifter för tullklarering. Tullen varierar mycket från land till land, för mer information vänligen kontakta ditt lokala tullkontor. Observera att ett lämpligt medel i sällsynta fall kan fördröja leveransen av ett antal paket.

Transport 5. Kontrollera
När du använder placera din beställning och faktureringsadressen måste vara som att kontakta din bankkredit visas. Om meddelandet inte exakt matchar kreditkortet kan filbeställningen hållas i avvaktan på verifiering. Det kan vara nödvändigt att kontakta oss direkt. När informationen angiven leveransadress, ta postnummer, stad och land är korrekta. Om du följer tjänsteexpressinsökningen matchar dessa uppgifter inte sina uppgifter, vi kan kontakta dig med den här informationen, vilket kan sakta ner din arbetsorder.

6. Skickar du till PO BOX (APO / FPO / DPO) för att ta itu med?
I allmänhet stöds inte denna tjänst. Men för närvarande kan vi inte skicka till postlådor och militära adresser (APO, FPO) via standard leveransadress.

Vi ber dig därför om den mest exakta och aktuella och detaljerade leveransadressen och telefonnumret för frakt. Ditt samarbete kommer att vara mycket tacksamt. Alla paket måste samla, om du inte kan logga eller leverera. Om ett föremål returneras eftersom det inte levererades på grund av en felaktig adress, är kunden ansvarig för både frakt och returkostnad.

7. Följ
Spårar din paketspårning. När din beställning har skickats, med spårningsnummer och e-post kommer onlinebekräftelse skickas till dig. Efter mottagandet av e-postmeddelandet kontrolleras kontrollen inom 48 timmar.

Du kan också logga in på ditt konto för att spåra din beställning.

Vi rekommenderar att det är rättvist att lägga till i din e-postlista, så att du får en bekräftelse om din beställning. Kontrollera mappens skräppost / skräp om du inte får ett svar tre dagar.

Om du har frågor om leverans måste din beställning ställa frågor, tveka inte.

8. Felaktiga eller defekta objekt som jag mottog.
Om du får en felkontroll för projekt och program eller om du misslyckas, känner vi omedelbart från vår kundtjänst. Ge så mycket detaljerad information, inklusive bilder som gäller frågor om projekt och projekt, vi kommer att vara ett anständigt sätt att hitta lösa detta för dig.

9. I avsaknad av någon del av min order.
Medan olika projekt anländer ibland kontrollerar vi inte, vi beställde alla varor på en gång, så några av dina artiklar kommer att anlända separat. Det är ett e-postmeddelande som säger att om ditt föremål skickas separat. Så först kontrollera din inkorg, om du har frågor, kontakta oss vid vilken som helst lämplig tidpunkt.

10. Du kan välja uttryck, om det är brådskande
Vi är glada att kunna skicka meddelanden. Men vi är innan du väljer det här alternativet måste du ta hänsyn till extrakostnaden. Tull- eller importtullar som tas ut när paketet når destinationslandet. Dessa kostnader betalas av mottagaren av paketet. Tyvärr kunde vi inte verifiera dessa påståenden, men du kan inte säga vad kostnaden är, en stor skillnad mellan politiken och tarifferna mellan länderna. Vi rekommenderar att du kontaktar dina nuvarande kostnader för beställning från din lokala tull, så det kommer inte att debiteras, har inte funnits förvånad.

Copyright @2019 www.j-fysioterapi.se.Billiga sport t-shirt försäljning,Mode sportkläder onlinebutik